1. BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA
W FORMIE TELE-ANKIETY
Warunkiem systematycznego uzyskiwania dobrych wyników przez organizację jest satysfakcja jej Klientów. Elementem dbałości o Klienta jest pytanie o jego potrzeby
i o to, jak ocenia usługi organizacji.
Ma to swoje odbicie w normie ISO 9001:2000, gdyż zgodnie z normą, jednym
z mierników funkcjonowania systemu zarządzania jakością organizacji jest monitorowanie informacji zwrotnych od Klientów, dotyczących percepcji co do tego czy organizacja spełniła ich wymagania.
Jedną z możliwości spełnienia tego wymagania jest kompleksowe badanie satysfakcji klientów.
Prowadzimy dla swoich Klientów "BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTÓW",
także
w formie tele-ankiety. Tekst ankiety (lista pytań) opracowywany jest pod kątem uzyskania danych potrzebnych do doskonalenia istniejącego systemu zarządzania jakością a w szczególności informacji na temat:
jakie są oczekiwania Klienta co do produktu /usługi?
które z tych oczekiwań mają największą wartość dla Klienta?
w jakim stopniu oferowany produkt spełnia te oczekiwania?
w które elementy należy inwestować i rozwijać, a które są przeinwestowane?
REFERENCJE
TOTAL, Warszawa
ECOLAB, Kraków
BROWAR BELGIA, Kielce
PEKAES TRUCK, Szczecin
VAN GANSEWINKEL, Kraków
AMTRA Ltd. Będzin
SAINT - GOBAIN SEKURIT, Dąbrowa Górnicza
2. OKREŚLANIE POZIOMÓW ZADOWOLENIA PRACOWNIKÓW
Satysfakcja z pracy to jeden z podstawowych elementów, wpływających na efektywność pracowników. Pracownicy, którzy są zadowoleni, identyfikują swoje cele zawodowe z celami organizacji, wierzą, że ich organizacja odniesie sukces, są wobec niej lojalni, troszczą się o jej interes i wykazują większe zaangażowanie w wykonywanie swoich codziennych obowiązków.
Poznanie satysfakcji pracowników z wykonywanej pracy może zapoczątkować proces zmian zmierzających do wykreowania pożądanego modelu kultury.
Poznanie czynników wpływających na satysfakcję pracowników oraz wykorzystanie tej wiedzy dla budowania i wzmacniania zadowolenia pracowników, pozwala wydobyć z ludzi ich najlepsze cechy, przekładające się następnie na sukces całej firmy.
Właściwie przeprowadzone badanie postaw pracowniczych pozwala uzyskać pełną, rzetelną informację na temat czynników satysfakcji bądź niezadowolenia ludzi w związku z pracą w danej organizacji. Daje tym samym solidną podstawę dla takich działań w różnych obszarach firmy, które będą pozytywnie postrzegane przez pracowników, a co za tym idzie - zagwarantują firmie najbardziej zmotywowanych, zaangażowanych i lojalnych pracowników.
W związku z powyższym zbieramy opinię pracowników na temat:
"Co zdecydowanie przeszkadza, a co pomaga w skutecznej realizacji powierzonych działań na danym stanowisku?"
Badanie prowadzimy w następujących obszarach:
ORGANIZACJA PRACY - Wpływ jakości zorganizowania firmy na wykonywane zadania
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA - Stopień akceptacji strategii informacyjnej oraz poziom utożsamiania się z organizacją i jej celami. Jakość i efektywność komunikacji