Certyfikat Systemu Zarządzania


 

ISO - Manager jest integralnym narzędziem dla wszystkich organizacji mających do czynienia z zarządzaniem Jakością, Procesami i Ochroną Środowiska.
Pozwala na szybki dostęp do wszelkich potrzebnych dokumentów
i zapisów jakości, planowanie działań, rejestrowanie zaplanowanych działań oraz ustalonych terminów.


                                                                        




Prezentacja programu

FUNKCJE PROGRAMU

  • Umożliwia zaplanowanie terminów auditów wewnętrznych, przygotowanie   
        ich oraz zarejestrowanie
  • Daje możliwość oceny dostawców za pomocą samodzielnie ustalonych 
        kryteriów
  • Generuje dane niezbędne do przeglądu systemu przez kierownictwo
  • Nadzór nad narzędziami, instrumentami pomiarowymi i wyposażeniem
  • Administruje komunikacją wewnętrzną
  • Rejestrowanie, nadzorowanie i analizowanie skarg i zażaleń
  • System zawiera kompletne narzędzie do postępowania z reklamacjami
  • Sprawuje nadzór nad wszystkimi dokumentami. Korelacja z plikami Word 
        oraz Excel
  • Narzędzie powiadamiania o działaniach pozwala na skuteczne informowanie
        wskazanych pracowników o potrzebie podjęcia działań. System 
        powiadomień obejmuje także informowanie poprzez pocztę e-mail
  • Możliwość prowadzenia osobnych analiz dla poszczególnych oddziałów firmy
  • Katalog danych teleadresowych i innych dotyczących dostawców, klientów 
        oraz firm współpracujących
  • W każdym module istnieje możliwość wydrukowania raportu
  • Wbudowane narzędzie analiz statystycznych do zastosowania dla 
        wszystkich modułów programu


  • DOSTĘPNE MODUŁY

    1. Moduł systemu zarządzania jakością
    Zawiera wszystkie elementy systemu zarządzania jakością. Pozwala na nadzorowanie dokumentacji i zapisów, planowanie i przeprowadzanie auditów wewnętrznych, nadzorowanie niezgodności, przeprowadzanie działań korygujących i zapobiegawczych. Umożliwia przeprowadzenie przeglądu zarządzania dostarczając wszystkich potrzebnych informacji. Zgromadzone wyniki oceny dostawców pozwalają w prosty sposób przeprowadzić ich kwalifikację.

    2. Moduł komunikacji z klientem
    Wywiady z klientami mogą być realizowane przy pomocy narzędzia do przeprowadzania wywiadów i opracowywania wyników ankiet. Wyniki oceny zadowolenia klientów są gromadzone i analizowane. To pozwala na ocenę działania organizacji. Poprzez połączenie z systemem rejestracji reklamacji, negatywne oceny są rejestrowane i informacja przesyłana do osoby odpowiedzialnej za przeprowadzenia działań korygujących i zapobiegawczych.

    3. Moduł zarządzania personelem
    Kompletny nadzór nad wszystkimi danymi dotyczącymi pracowników, poczynając od danych osobowych poprzez kompetencje, szkolenia, urlopy do uprawnień dostępu do programu. Ze względu na poufność dostęp do danych pracownika jest ograniczony i posiada go jedynie osoba upoważniona.

    4. Moduł zarządzania środowiskiem (w opracowaniu)
    Zadania środowiskowe mogą być nadzorowane z pomocą tego modułu. Podstawową ideą zarządzania jest zmniejszanie ilości odpadów poprzez rejestrowanie elementów wchodzących I wychodzących, stanowiących obciążenie dla środowiska oraz rejestracja celów do zmniejszenia wpływów na środowisko.

    5. Moduł nadzoru nad procesem
    Nadzór nad wszystkimi procesami warsztatowymi, badaniami końcowymi, rejestracja i nadzór nad wizytami powtórnymi. Statystyczny przegląd jest elementem modułu. Dla firm nie będących warsztatami ten moduł służy do rejestrowania działań związanych z procesami realizowanymi wewnątrz organizacji jak również wszelkich wynikłych niezgodności. Przyczyny niezgodności są rejestrowane, przegląd statystyczny zebranych danych pozwala na decyzje odnośnie zapobiegania występowaniu niezgodności w przyszłości.

    6. Moduł zarządzania relacjami z klientami (CRM) (w opracowaniu)
    Ten moduł służy do zarządzania kontaktami z klientami poprzez efektywną komunikację w celu promowania wyrobów i usług organizacji.

    7. Moduł strony internetowej (w opracowaniu)
    Aplikacja internetowa oparta na zawartości ISO-Manger.

    REFERENCJE



    DYSTRYBUCJA




    KONTAKT

    Krystyna Ziemianin
    Tel./fax.: 012/ 267 41 97

    krystyna.ziemianin@corbo.com.pl



    o firmie  |   nasze usługi  |   referencje  |   aktualności  |   kontakt   |  strona główna  |  biuletyn



    Copyright C 2001 CORBO Polska